19 nov nadert

7 oktober 2022 - Wijchen, Nederland

ha allen, de reisdata van Hans in december en van Joyce en mij in november komt dichterbij.

we zijn echt van alles aan t regelen en we hebben super veel zin.

Echt zo leuk dat jullie ons willen volgen

1. Christie:
    7 oktober 2022
    Heel benieuwd naar jullie avonturen 😁
  2. Anja Klaassen:
    8 oktober 2022
    Spannend 🥰🥰
  3. Rina en Hans:
    8 oktober 2022
    spannend hoor,wij kijken er naar uit.
  4. Marijke Stienstra:
    9 oktober 2022
    Geweldig, vooral in deze nare tijden. Even lekker alles opzij zetten en met eigen ogen zien hoe mooi onze wereld nog is, ik reis graag mee op jullie blog!
  5. Marijke Stienstra:
    9 oktober 2022
  6. Rina en Hans:
    17 oktober 2022
    spannend hoor we vinden het heel leuk om mee te genieten,en al het moois mee te maken in jullie verhalen.
  7. Suzanne Kuyper:
    18 oktober 2022
    Hoi Joke en Joyce,
    Ik ga het volgen, dat avontuur van jullie. op het moment lijkt me dat je zooooooooooooveel moet regelen, succes! ook al helemaal lekgeprikt vanwege vaccinaties? Heel veel plezier met de voorbereiding, groetjes
  8. Tanja:
    9 november 2022
    Hoi! Natuurlijk weet ik dat 19 november dichterbij komt. Maar gisteren realiseerde ik me ineens dat het volgende week zaterdag al is! Tjonge... ik ga jullie hier in Nederland missen. Gelukkig hebben we de foto's (en verhalen) nog :) De garoeta, Tanja
  9. Willem en Betty:
    9 november 2022
    hoi Joke en Joyce. Nog 10 dagen en jullie gaan echt op pad. Wat leuk dat we met jullie mogen mee genieten!!!