Barossa Valley

18 maart 2023 - Nuriootpa, Australië

t is goed vertoeven hier in de Barossa Valley op de camping in Nuriootpa. lekker weer, lekker eten en lekkere wijn. vandaag fietsen gehuurd en naar n farmer market geweest en de omgeving verkend. t is mooi hier. en met 30 graden nirt te warm.

morgen de camper terug brengen, en maandag begint de terugreis

1. Rinus:
    18 maart 2023
    Wat is dat snel gegaan, althans ervaar ik zelf. Ik heb genoten van jullie verhalen en foto's een heel mooi weekend nog en een hele goede terug reis..
  2. Anja Klaassen:
    18 maart 2023
    Bedankt voor alle mooie foto’s en leuke verhalen
    Goede en veilige reis terug
  3. Roos:
    Snel gegaan de tijd hé.
    Geniet nog even lekker en goede terugreis later.
  4. Els en Frits:
    18 maart 2023
    Bedankt voor al het moois wat jullie met ons hebben gedeeld. Veilige terugreis!!
  5. Erik van Benthem:
    18 maart 2023
    Geniet nog even van de laatste paar dagen en een goede terugreis gewenst.
  6. Winny van der Neut:
    18 maart 2023
    Geniet nog even deze laatste dagen, een goede terugreis maandag❤️
  7. Ineke Botter:
    Goede reis terug!
  8. Ellen Heer:
    18 maart 2023
    Wat een avonturen en verhalen heb ik mogen meebeleven. Geniet samen nog van de laatste dagen Down Under en neem de zon mee terug naar huis! En een veilige, goede terugreis!
  9. Barbara van Meegen:
    18 maart 2023
    Wat vliegt de tijd en wat hebben jullie een prachtige dingen mogen beleven! Leuk om dit samen met jullie te kunnen meebeleven.
    Maak er nog een paar mooie dagen van en een goede en veilig thuisreis!
  10. Anna Sprenger:
    18 maart 2023
    Geniet nog even samen, veilige terugreis, eindelijk weer in 't goede Nederland !!!
  11. Peter:
    18 maart 2023
    Alvast een goede reis terug 👍
  12. Rina en Hans:
    18 maart 2023
    Veilige thuisreis en we hebben heerlijk meegenoten van jullie prachtige reis en fantastische verhalen bedankt voor al dat moois 👍🥰