10 januari 2023 - Melbourne, Australië

Deze foto werd gemaakt op 10 januari 2023 in Melbourne, Australië met een Nikon D3100.

1. Nanda Wijshake:
    11 januari 2023
    Hey allemaal 🙋🏼‍♀️de aller aller beste wensen voor jullieen dat er nog maar veel mooie gebeurtenissen op jullie pad gaat komen. Zo leuk om weer jullie verslag te lezen. Wat maken jullie veeel mooie dingen mee.
    En die Koala beertjes zo Lieffff
    Ga lekker door met genieten wij zitten lekker in de regen hier😞
    Geniet, geniet en geniet
    Dikke 💋 Nanda
  2. Tanja:
    15 januari 2023
    Ha nu weet ik wat die autoshow was 😏 Leuk hoor, die Koala's. Zag in het weekend iets over kangoeroevlees zonder een grammetje vet. Er zijn te veel van die spring-in-het-velds en ze zijn "bijproduct" van "de jacht". Welke jacht bleef een raadsel maar blijkbaar kunnen ze daar niet zo goed richten (dat verklaart de vieze WCs dan weer) 😇 Geniet nog maar ff, dames en heer!
  3. Betty Hölscher:
    16 januari 2023
    Ha j j en broer
    Geweldig!!!!! Wat genieten we van jullie prachtige en duidelijke verhalen! we zien veel zo weer terug in gedachten!