in Singapore is t 7 uur later. nu hier 16.00 uur

20 november 2022 - Singapore, Singapore

wij zijn vandaag op stap gegaan en hebben Orchardroad gelopen en Emerald Hill Road en via Fort Canning Park terug naar t hotel.

nu paar uurtjes slapen. is vannacht niet  gelukt in t vliegtuig. en dan weer op pad richting Marina Bay.

morgenochtendvroeg gaan we n fietstour door de stad doen.

t is echt nog zo onwerkelijk dat we 4 maanden wegblijven.

1. Vince:
    Genieten!
  2. Hans:
    20 november 2022
    Schitterend ik heb genoten toen ik jullie wegbracht, en zie uit naar de dag dat ik jullie weer zie
  3. Anna Sprenger:
    20 november 2022
    Ik heb jullie gevolgd via FlightRadar, jullie hebben precies 12 uur gevlogen. Ik zie uit naar jullie fietstocht, zet em op !
  4. Erik van Benthem:
    20 november 2022
    Gelukkig veilig geland! Het genieten kan beginnen.
    Ondertussen is in NL de herfst echt ingetreden en is de temperatuur onder nul. Veel plezier!
  5. Marijke Stienstra:
    20 november 2022
    Ik herinner me Singapore met een geweldige Chinese buurt, waar je mooi uitgesneden ivoor kon kopen en porseleinen vazen, een prachtig orchideeënpark, een poel met levende krokodillen waar tassen van gemaakt werden en superschone straten. Ook at ik er de lekkerste nasi-goreng ooit, in het Sheraton Hotel.... Het is nu natuurlijk wel heel erg veranderd. Ook had je Bugis Street, dat was toen echt een bezienswaardigheid.... :) Ik heb daar wat afgelachen met collega's als een koopman allerlei gekke speeltjes bij ons op tafel kwam zetten..
  6. Marijke Stienstra:
    20 november 2022
    Ook het iconische Raffles Hotel was een geliefde plek voor een kop thee.
  7. Marijke Stienstra:
    20 november 2022
    Gek, bij de 1ste x plaatsen komt mijn bericht niet door...
  8. Syl:
    20 november 2022
    Wat is dit leuk, nog een paar foto’s en de achterblijvers reizen mee.
  9. Liset:
    20 november 2022
    Leuk om jullie zo te volgen! :D
  10. Frans:
    Of You go! 👍
  11. Tanja:
    20 november 2022
    En dan zit je "zomaar" aan het (andere) eind van de wereld! Bevalt dat, op je tandvlees fietsen? 😇 Eerst maar eens lekker slapen. Wij fietsen op jullie schouders mee.
    Staat data roaming uit? 😏
  12. Betty Hölscher:
    20 november 2022
    Geweldig om jullie verhalen te lezen en de reis mee te maken! En ja prachtige wijken . Wij vonden Little India geweldig met van die prachtige tempels! Geniet van alle mooie indrukken!
  13. Roos:
    20 november 2022
    Heel veel plezier met de fietstour.
  14. Ellen Heer:
    20 november 2022
    Geweldig van jullie te horen.slapen komt vanzelf een keer 😉
  15. Ella de Heij:
    21 november 2022
    Geweldig om jullie te volgen, genieten!!)))
  16. Frans:
    22 november 2022