5 dec

5 december 2022 - Airlie Beach, Australië

whitsunday islands vandaag

1. Minke:
    5 december 2022
    Joke, hier is het 5 december... dus van harte gefeliciteerd!! Geniet maar op jullie mooie zonnige plek! Groetjes Minke
  2. Ans:
    Hey joke,

Van harte proficiat. Een mooier Caro met die witte stranden kun je jezelf bijna niet wensen. Geniet er beide van en een extra wijntje kun je rustig nemen🌹
  3. Anna Sprenger:
    5 december 2022
    Hartelijk gefelicitééééééééérd, héééé je bent gelijk met Sinterklaas jarig ! Ik wilde een humoristelijke foto sturen, dat is me niet gelukt, je kunt in deze reisblogger geen antwoord geven, ik weet zeker dat jullie een glaasje op de heugelijke feit nemen PROOST !
  4. Els en Frits:
    5 december 2022
    Van harte proficiat Joke, heel bijzonder op den vreemde je verjaardag te vieren, om nooit te vergeten. Volgens mij heb je een behoorlijke pot met blauwe inkt meegenomen om die schietende foto's een beetje te upgraden!!!
    Proost Els en Frits, lieve groet!!
  5. Tante Ali:
    5 december 2022
    Lieve Joke, heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Wa een mooie indrukwekkende reis .Dat is genieten Een heel fijne verjaardag en neem een wijntje van mij twee mag ook hoor Dikke knuffel 💋💋💋
  6. Suzanne Kuyper:
    Hoi Joke,
    Geniet van het verjaardag op deze speciskd plek, liefs van Suzanne
  7. Rina en Hans:
    5 december 2022
    NU hier wil ik ook wel mijn verjaardag vieren prachtig.
    Gefeliciteert en een fijne en mooie dag nog.proost !!!!
  8. Rinus:
    5 december 2022
    Van harte Joke.😘😘 Een mooi kado dacht ik. zo een prachtige omgeving. Enjoy together.
  9. Lidy:
    5 december 2022
    Joke, ook van ons van harte gefeliciteerd!!!
    Volgend jaar een feestje? :)
    Mooie foto's hoor. Geniet er maar goed van. Lidy & Dick
  10. Ellen Heer:
    6 december 2022
    Very Beautiful 😍. A happy birthday to you 🎉🥂
  11. Tanja:
    6 december 2022
    Alsnog gefeliciteerd, Joke! Hebben jullie een feestelijke dag achter de rug? Als ik die foto's zie dan was het FANTASTISCH! Wat een kleuren [zwijmel] En wat een kerstkaart :)
  12. Nanda Wijshake:
    7 december 2022
    Heyyyy meiden🙋🏼‍♀️allereerst Joke: happy birthdaaaaay to you 🎈🎈🎈wat leuk om nu al zoveel over jullie te lezen over wat jullie zoal meemaken. Wat een ervaring😀 is toch even anders dan Curaçao. Hier alles goed , ik blijf jullie volgen en voor nu, heel heel veel plezier en lekker genieten van al het moois. Dikke knuffel en tot snel
  13. Peter:
    8 december 2022