27 dec

27 december 2022 - Sydney, Australië

Hans vandaag aangekomen. super gezellig. wezen kijken bij t opera house en de harbour bridge. gedeelte was al afgezet ivm voorbereiding van t vuurwerk oudejaarsavond. daar komen heel veel mensen op af. betale  fors voor n plekkie. wij gaan ns kijken waar wij t zo goed mogelijk kunnen meebeleven.

de komende dagen verblijven we in n hostel tegenover t centraal treinstation. super plek.

zo fijn dat we dit al maanden geleden geregeld hebben. t zijn nu andere prijzen en er is bijna niks meer te krijgen.

1. Frans:
    Gezellig hoor. Wordt een O&N om nooit te vergeten. 🥂
  2. Suzanne Kuyper:
    27 december 2022
    Hoi reisgenoten, bedankt voor alle inkijkjes! En Joke, wat zie je er ontspannen uit, je lijkt wel jaren jonger, geniet verder met Joyce en je broer, zalig uiteinde gedrieen!
  3. Liset:
    27 december 2022
    Gaaf! Hans ziet er weer een stuk relaxter uit :) geniet!
  4. Barbara van Meegen:
    27 december 2022
    Wat een heerlijk ontspannen plaatje! Geniet van elkaars gezelschap en de mooie dingen die jullie meemaken.
    Goede roetsj in het nieuwe jaar :-)
  5. Betty Hölscher:
    27 december 2022
    Wat heerlijk om te zien hoe relaxed jullie er uit zien en hoe heerlijk dat het zo lekker warm is. Geniet van het kijken van het prachtig vuurwerk dat eraan staat te komen.
  6. Ellen Heer:
    27 december 2022
    Wat geweldig om nu met z’n drieën te zijn en weer nieuwe ervaringen te delen. Een mooi Oud en Nieuw gewenst op deze bijzondere plek!
  7. Roos:
    Kijk kijk, Hans is er.
    Wat leuk jullie zo samen te zien.
    Veel plezier verder met het avontuur nu met z'n drietjes.
    En een mooie jaarwisseling op een bijzondere plaats over een paar daagjes.
  8. Rina en Hans:
    28 december 2022
    Een hele mooie jaarwisseling en geniet van al het moois wat jullie nog te wachten staat.veel plezier 🥂💥
  9. Anna Sprenger:
    28 december 2022
    Veel plezier met z'n drieën, genietennnnnnnn !
  10. Petra Verdonk:
    29 december 2022
    Hans maak er een once in a lifetime reis van waar je nog heel vaak aan terug zal denken.
  11. Willem Hölscher:
    29 december 2022
    Hoi volgens ons zitten jullie in het ymc en nog wat Hostel. Betty en ik liepen daar vaak langs op weg naar het centraal station. Daar vetrekken ook allerlei tours. Marijke een vriendin vN ons heeft daar ook gelogeerd. Als je je verveeld . The Botanic Garden was onzefavo wandeling. Darling Harbour was ook favo. Veel plezier gr Willem Hölscher